Aktualizacja: 08.08.2018 13:37 Publikacja: 08.08.2018 13:35
Foto: Bloomberg
To najnowsze posuniecie w trwającym do 14 lat sporze handlowym Unii ze Stanami o finansowe pomaganie Airbusowi i Boeingowi.
W maju organ odwoławczy WTO orzekł, że Unia nie wycofała rządowych pożyczek na prace przy projektowaniu największego samolotu pasażerskiego A380 i najnowszego samolotu szerokokadłubowego A350, powodując tym samym straty Boeingowi i pracownikom sektora lotniczego. To otworzyło drogę do ogłoszenia przez Amerykanów sankcji, na których zgodę i na wysokość musi wydać organ pojednawczy WTO. Sprawa jest nadal w toku.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas