Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.12.2019 07:57 Publikacja: 27.12.2019 07:51
Foto: Fotorzepa, Filip Frydrykiewicz
Zdaniem litewskiego sądu pasażerowie mają również prawo porozumiewać się z firmami wyspecjalizowanymi w egzekwowaniu odszkodowań, jeśli tak jest dla nich wygodniej. Nie mają też obowiązku czekania aż 28 dni na odpowiedź ze strony Ryanaira, tylko dlatego że linia ustaliła takie zasady.
Litewscy pasażerowie dochodzący odszkodowań od Ryanaira uznali, że będzie skuteczniej, jeśli zrobią to za pośrednictwem wyspecjalizowanej kancelarii prawnej i w tym przypadku wybrali Skycop, aby wystąpiła w ich imieniu. A Ryanair odmówił wypłaty twierdząc, że jest to możliwe jedynie w przypadku, kiedy pasażerowie osobiście występują w swoim imieniu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas