Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.02.2019 12:09 Publikacja: 04.02.2019 12:09
Maszyna wiertnicza o wadze 2400 ton drąży skałę bez przerwy na głębokości ponad 1000 metrów po francuskiej stronie nawet pod groźbą władz włoskich, że wycofają się z projektu za 8,6 mld euro.
Oba kraje ustaliły w grudniu, że wstrzymają nowe kontrakty na budowę 58 kilometrów tunelu do czasu zakończenia przez Włochów oceny kosztów i korzyści. — Oczywiście szanujemy proces podejmowania decyzji przez Włochy, ale jednocześnie informuję o istnieniu terminów. Więc decyzje należy podejmować szybko — powiedziała dziennikarzom podczas wizyty na budowie minister transportu, Elisabeth Borne. Dodała, że jest pewna znalezienia sposobu na dokończenie tej budowy.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas