Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.06.2019 15:08 Publikacja: 24.06.2019 14:00
Foto: Bloomberg
Na razie wiadomo jedynie, że jeden ze skarżących pilotów jest Kanadyjczykiem, ale nie chce ujawnić swojego nazwiska z powodu obaw o zemstę ze strony Boeinga. Pozostali mają pracować w jednej z największych linii lotniczych na świecie — informuje Australian Broadcasting Corporation. Mogą to więc być albo zatrudnieni w American Airlines, albo w Southwest Airlines.
Piloci w pozwie obwiniają Boeinga również o straty finansowe, ponieważ maszyny zostały uziemione, więc oni nie mają pracy, a także i o to, że muszą się borykać z niepewnością co do swojej przyszłej pracy. Nie są przy tym jedynymi, którzy pozwali Boeinga po 2 katastrofach w Indonezji oraz w Etiopii i dołączyli do linii lotniczych oraz rodzin 346 ofiar, które zginęły w katastrofach 29 października 2018 r., kiedy samolot Lion Air spadł do Morza Jawajskiego i 10 marca, kiedy Ethiopian Airlines runął na ziemię tuż po starcie z lotniska w Addis Abebie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas