Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 25.02.2021 15:21 Publikacja: 25.02.2021 15:18
Foto: Bloomberg
Norwegian uzyskał w 2020 r. ochronę przed roszczeniami wierzycieli w Norwegii i Irlandii,. gdzie jest zarejestrowana większość jego aktywów, zamierza odrodzić się z mniejszą flotą i mniejszym długiem. Na mocy wieloletniej umowy podpisanej w 2012 r. i kilkakrotnie zmienianej od tamtej pory, Airbus miał dostarczyć 100 samolotów, a z jego dokumentów finansowych wynika, że nadal istnieje zamówienie na 88 sztuk.
- Chwilę temu uzgodniliśmy warunki umowy o zgodzie - poinformował w sądzie prawnik Norwegiana, Brian Kennedy. Airbus zachowa wszystkie dotychczasowe zaliczki, Norwegian będzie mu nadal dłużny 600 tys. funtów (847 800 dolarów, 696 tys. euro). Ugoda dotyczy Norwegiana i i jego filii Arctic Aviation, właściciela aktywów tej linii - dodał prawnik, ale nie wymienił liczby samolotów objętej tym porozumieniem. Powiedział ponadto, że Boeing nie uczestniczy w procedurze restrukturyzacji Norwegiana w Norwegii i Irlandii. Prawnik Airbusa potwierdził w sądzie, że obie strony doszły do porozumienia.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas