Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.03.2021 14:01 Publikacja: 24.03.2021 13:24
Foto: materiały prasowe
130 osób zdecydowało się skorzystać z odpraw i odejść z LOT-u bądź też wybrało wcześniejsze emerytury. Potem jednak okazało się, że dla 30 osób — pracowników pokładu jednak znajdzie się zatrudnienie, tyle że na ziemi. Mają oni zachować etaty i wynagrodzenia, a zostaną zatrudnieni do wspierania pasażerów tranzytowych na warszawskim Lotnisku Chopina. Okazuje się, że ruch tranzytowy dzięki przywracanym połączeniom powoli się odradza.
- Pożegnania z naszymi kolegami z LOT-u są przykrą konsekwencją kryzysu, który dotknął branżę lotniczą. Na szczęście doświadczenie i kompetencje części z nich udało się zachować w naszym zespole, zmniejszając tym samym liczbę odejść. Na nowych stanowiskach podniosą oni jakość usług dla pasażerów transferowych na warszawskim lotnisku – powiedziała Beata Koncewicz, szefowa HR spółki cytowana w komunikacie przewoźnika.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas