Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.07.2020 09:04 Publikacja: 10.07.2020 09:04
Foto: Bloomberg
W czasach przed pandemią na ruch krajowy przypadało prawie 2 mln pasażerów, z których większość leciała z portów regionalnych przez hub warszawski dalej. Równocześnie z usług samego Intercity skorzystało 49 mln osób a trasy z Warszawy do Krakowa czy Gdańska to trasy – samograje, gdzie z rozkładu na rozkład zwiększano liczbę pociągów. W tym zakresie loty nie stanowiły zagrożenia dla kolei, gdyż w polskich warunkach trasy kolejowe z czasem przejazdu poniżej 3 godzin są konkurencyjne wobec połączeń lotniczych - komentuje dla Business Insider Polska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas