Aktualizacja: 01.02.2015 09:53 Publikacja: 01.02.2015 09:53
Foto: Bloomberg
Większość przewoźników zabezpiecza się kontraktami przed częstymi fluktuacjami cen na rynku ropy naftowej. Ponieważ koszty paliwa stanowią średnio około 30 procent wydatków operacyjnych linii lotniczych, szefowie spółek chcą, aby ta część wydatków była jak najbardziej przewidywalna. Stąd kontrakty takich przewoźników jak United, Delta, Southwest zawierają klauzule zabezpieczające przez znacznymi skokami cen. Ubocznym ich skutkiem jest jednak konieczność płacenia wyższych sum za paliwo, gdy jego cena na wolnym rynku spada.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas