Reklama
Rozwiń

Poczta Polska rozwija system EPO

Państwowy operator Pocztowy dynamicznie rozwija sieć tzw. Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru.

Publikacja: 30.06.2015 18:14

Jak się dowiedzieliśmy z cyfrowego rozwiązania Poczty Polskiej (PP), które zastępuje „zwrotki", czyli papierowe formy potwierdzenia odbioru przesyłek poleconych, korzysta już 200 firm. Dla porównania rok temu było to zaledwie około 100.

Posiadanie EPO to jedno z kryteriów w ogłoszonym przez Centrum Zamówień dla Sądownictwa przetargu na obsługę sądów. O warty ponad 700 mln zł 3-letni kontrakt (na lata 2016-2018) starają się PP i InPost. Waga kryterium EPO to 5 proc. Kolejne 15 proc. stanowi tzw. kryterium społeczne. To oznacza, że premiowane będą te spółki, które zatrudniają na umowę o pracę. Ponadto 70 proc. punktów Centrum Zakupów dla Sądownictwa przyzna za najniższą cenę, a pozostałe punkty za m.in.: wolumen doręczeń lub awizowania przesyłek w ciągu 5 dni, czy termin zwrotu przesyłek niepodjętych przez odbiorców.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS
Transport
Prezes PAŻP składa rezygnację. To początek gorącego lotniczego sezonu
Transport
Potężny atak hakerski na linię lotniczą. Wyciekły dane nawet 6 milionów klientów
Transport
Rusza modernizacja Okęcia. Przebudowa lotniska będzie kosztowała mniej niż planowano