Reklama

Lufthansa przyznaje się do błędu. Kawa i herbata będą za darmo

Pasażerowie Lufthansy nawet na krótkich rejsach otrzymają darmową kawę i herbatę. Na razie linie z Grupy LH były jedynymi tradycyjnymi w Europie, w których serwis, poza wodą, był płatny.

Publikacja: 30.05.2024 14:32

Lufthansa przyznaje się do błędu. Kawa i herbata będą za darmo

Foto: Bloomberg

Do tego na osłodzenie cięć w serwisie każdy pasażer był częstowany małym batonikiem czekoladopodobnym z logo przewoźnika. A personel pokładowy niespecjalnie zachęcał, żeby wziąć z tacy dwie sztuki tego smakołyka. Jak można było zorientować się w sprawozdaniu finansowym Lufthansa za 2023 roku, ta „rozpusta” kosztowała linię ok. 30 eurocentów za pasażera, przy nieustannie rosnących cenach biletów.

Niemiecki przewoźnik wyraźnie przejął się negatywnymi komentarzami pasażerów, informuje branżowy portal holenderski, „Luchtvaatnieuws”. Na razie ma to być testowanie oferty, a jeśli opinia się poprawi, kawa i herbata zostaną. Pozostałe napoje, w tym soki, alkohol, nie mówiąc o zakąskach i pełnych posiłkach, nadal będą płatne. Zostanie także wyprzedaż świeżych dań, aby linia nie musiała ich wyrzucać. Na ostatnich rejsach do Frankfurtu i Monachium są one proponowane za pół ceny, a czasami nawet po 3,5 euro za porcję, która wcześniej kosztowała kilkakrotnie więcej. Zniżka pozwala odzyskać koszty potencjalnej utylizacji.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Transport
Wielka strata Boeinga. Ale w Seattle i tak wielka radość
Transport
Produkcja airbusów A220 złapała zadyszkę. Co z samolotami dla LOT?
Transport
Indie kontra Boeing i Airbus. HAL stawia na współpracę z Rosją
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Transport
Marcin Horała komentuje aferę gruntową. „CPK zachował się prawidłowo”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama