Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 14:19 Publikacja: 22.01.2024 11:46
Foto: Bloomberg
Chodzi o to, że trzeba w nich wymienić fotele i część wyposażenia kabin. Bo te samoloty były zamówione przez Rosjan i wyprodukowane dla Aerofłotu, który z wiadomych powodów nie może ich odebrać. Tymczasem Lufthansa właśnie zmienia wystrój swoich kabin, a dostawcy komponentów nie zdążyli na czas.
Pierwszy A350-900 w barwach (zewnętrznych) Lufthansy wystartował z fabryki 15 listopada i, jak wynika z danych z portalu FlightRadar, wylądował w Teruel tego samego dnia. I od tego czasu stamtąd nie startował. Drugi poleciał tam 12 stycznia. I dalej tam parkuje.
W poniedziałek, 16 czerwca, zaczyna się Paris Air Show, jedna z najważniejszych wystaw lotniczych na świecie. Od...
Airbus przewiduje w długoletniej prognozie, do 2044 r., ogłoszonej przed salonem lotniczym na Le Bourget (16-20...
Prezes Boeinga Kelly Ortberg i szefowa Boeing Commercial Stephanie Pope już byli spakowani, żeby wylecieć z Sea...
Od nadchodzącego weekendu europejskie linie lotnicze szykowały się do powrotu na lotnisko Ben Guriona w Tel Awiw...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Problemem polskiego rynku wtórnego jest niewielka liczba używanych samochodów młodych wiekiem. W prywatnym impor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas