Aktualizacja: 31.10.2025 10:11 Publikacja: 22.01.2024 11:46
Foto: Bloomberg
Chodzi o to, że trzeba w nich wymienić fotele i część wyposażenia kabin. Bo te samoloty były zamówione przez Rosjan i wyprodukowane dla Aerofłotu, który z wiadomych powodów nie może ich odebrać. Tymczasem Lufthansa właśnie zmienia wystrój swoich kabin, a dostawcy komponentów nie zdążyli na czas.
Pierwszy A350-900 w barwach (zewnętrznych) Lufthansy wystartował z fabryki 15 listopada i, jak wynika z danych z portalu FlightRadar, wylądował w Teruel tego samego dnia. I od tego czasu stamtąd nie startował. Drugi poleciał tam 12 stycznia. I dalej tam parkuje.
Kiedyś koleje Deutsche Bahn (DB) uchodziły za uosobienie niemieckiej wydajności. Dzisiaj ponad jedna trzecia poc...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Aż 5 mld dol. stracił Boeing w III kwartale. Ale jednocześnie notuje rosnący portfel zamówień i wyższe przychody...
Europejskie konsorcjum nie jest w stanie zwiększyć tempa produkcji swoich najmniejszych maszyn – A220 – informuj...
Indyjski państwowy producent samolotów wojskowych, Hindustan Aeronautics Ltd (HAL), podpisał wstępne porozumieni...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Poseł PiS oraz były pełnomocnik rządu ds. CPK Marcin Horała odniósł się do doniesień dotyczących sprzedaży państ...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję? 
 Zaloguj się lub wypróbuj za darmo 
 wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas