Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 10:13 Publikacja: 10.12.2022 16:16
Foto: Bloomberg
To zmniejszyło ilość śmieci trudnych do recyklingu oraz ograniczyło spalanie paliwa, które często już ma domieszkę przetworzonej biomasy. Przewoźnicy nie są jednak w stanie poradzić sobie z problemem żywności, jaką pasażerowie zostawiają po niezjedzonym do końca posiłku. Niektóre linie lotnicze, głównie z oszczędności i chęci zapewnienia sobie dodatkowych przychodów, skasowali darmowe poczęstunki na pokładach. Tłumaczono, że wreszcie pasażerowie będą mogli wybrać sobie to, na co mają ochotę z płatnego serwisu. Posiłki zostały tylko na rejsach długodystansowych. Efekt jest taki, że popyt na płatny catering jest niewielki, pasażerowie nie jedzą nic, albo własne kanapki, a na rejsach długich zostawiają to, co im nie smakowało z oferty „kurczak czy makaron”, nietknięte zapakowane pieczywo, masło, sery, konfitury.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas