Reklama
Rozwiń
Reklama

700 Polaków ma pracę w Boeingu. Integracja trwała 10 lat

Jeppesen, spółka zależna Boeinga, stała się w pełni zintegrowaną częścią koncernu. Każdy z jej 700 pracowników oficjalnie dołącza teraz do grona pracowników Boeinga — poinformowała firma w komunikacie.

Publikacja: 14.07.2022 12:44

700 Polaków ma pracę w Boeingu. Integracja trwała 10 lat

Foto: Bloomberg

Zmiana nazwy firmy na Boeing Poland Sp. z o. o. oznacza zakończenie procesu integracji, który trwał ponad 10 lat. — Pozwala nam to na pokazanie się naszym partnerom, klientom i osobom zainteresowanym karierą w jednym z biur Boeinga. Jest to świadectwo, że wzmacniamy naszą markę i zwiększamy obecność w Polsce — powiedział Rafał Stepnowski, dyrektor ds. relacji rządowych cytowany w komunikacie prasowym.

Zmiana nazwy pozwala również na uproszczenie procesów wewnętrznych, które do tej pory funkcjonowały pod parasolem Jeppesena. Nie powoduje to zmian w warunkach zatrudnienia pracowników w gdańskiej placówce. Adres i kontakty firmy również pozostają bez zmian.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama