Aktualizacja: 26.12.2016 14:10 Publikacja: 26.12.2016 14:10
Foto: Bloomberg
Etihad Airways mający 49 proc udziałów w Alitalii nie może wydobyć jej ze strat mimo zainwestowania 560 mln euro, przewidzianych w planie z 2014 r. zasilenia jej łącznie sumą 1,8 mld euro. Alitalia traci nadal pół miliona euro dziennie i daleko jej do powrotu do rentowności w 2017 r., do czego zobowiązał się Etihad dwa lata temu. Resztę udziałów (51 por.) w przewoźniku mają akcjonariusze z Włoch, głównie banki Intesa Sanpalo i UniCredit.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas