Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.12.2016 14:10 Publikacja: 26.12.2016 14:10
Foto: Bloomberg
Etihad Airways mający 49 proc udziałów w Alitalii nie może wydobyć jej ze strat mimo zainwestowania 560 mln euro, przewidzianych w planie z 2014 r. zasilenia jej łącznie sumą 1,8 mld euro. Alitalia traci nadal pół miliona euro dziennie i daleko jej do powrotu do rentowności w 2017 r., do czego zobowiązał się Etihad dwa lata temu. Resztę udziałów (51 por.) w przewoźniku mają akcjonariusze z Włoch, głównie banki Intesa Sanpalo i UniCredit.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tylko 20 minut trwała w środę awaria systemu kontroli lotów na brytyjskich lotniskach, a jej skutki pasażerowie...
Zarząd PKP Cargo chce m.in. aby wynagrodzenie zasadnicze i premia były powiązane z wynikami pracy. W tej sprawie...
Strategia pozwala nam wyjść poza horyzont otwarcia lotniska i uruchomienia szybkiej kolei. Myślimy już o przyszł...
W środku sezonu urlopowego rosyjska flagowa linia lotnicza wciąż nie poradziła sobie ze skutkami poniedziałkoweg...
Od rana na lotnisku Szeremietiewo odwołano dziesiątki lotów. Sytuacja jest poważna. Tysiące ludzi musiały odebra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas