Aktualizacja: 27.07.2017 10:01 Publikacja: 27.07.2017 09:58
A350
Foto: Wikimedia
Dyrektor generalny grupy i prezes części lotniczej Fabrice Brégier potwierdził plany dotyczące samolotów szerokokadłubowych podczas przekazania China Airlines setnego A350-900. Pierwszy samolot zbudowany też z kompozytów wydano w grudniu 2014, dotychczas otrzymało je 14 linii lotniczych. A350 zużywa o 25 proc. mniej paliwa, o tyle też emituje mniej spalin, jego niezawodność operacyjna wynosi 99 proc. — podkreślano w Tuluzie.
Dotąd 45 klientów zamówiło 847 takich samolotów. Następna, większa wersja A350-1000, też z silnikami Rolls-Royce, przechodzi intensywne testy, producent zakłada dostawę pierwszego egzemplarza w IV kwartale.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas