Aktualizacja: 28.07.2017 10:16 Publikacja: 28.07.2017 10:11
A320neo
Foto: materiały prasowe
W II kwartale zysk operacyjny EBIT zmalał o 27 proc. do 859 mln euro, netto o 34 proc. do 895 mln, a obroty o 5 proc. do 15,721 mld. Analitycy spodziewali się odpowiednio EBIT 910 mln, netto 525 mln i obrotowi 15,823 mld.
Airbus postawił sobie za najważniejsze zadanie w II półroczu realizację celów zwiększenia produkcji zagrożonej problemami z silnikami do samolotów A320neo, ryzykiem ciążącym na samolotach A400M i trudnościami ze śmigłowcami A225. W związku z brakiem chętnych na superjumbo A380, Airbus zmniejszy ich dostawy do 8 w 2019 r. z 12 w 2018 i z 15 w 2017 r. ograniczając straty całego programu. Jeśli do tego dodać zwiększenie rytmu produkcji A350, to lista zadań czekających grupę z Tuluzy jest szczególnie długa — uważa analityk z Jefferies, Sandy Morris i bez entuzjazmu ocenia wyniki kwartału.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas