Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.07.2017 10:16 Publikacja: 28.07.2017 10:11
A320neo
Foto: materiały prasowe
W II kwartale zysk operacyjny EBIT zmalał o 27 proc. do 859 mln euro, netto o 34 proc. do 895 mln, a obroty o 5 proc. do 15,721 mld. Analitycy spodziewali się odpowiednio EBIT 910 mln, netto 525 mln i obrotowi 15,823 mld.
Airbus postawił sobie za najważniejsze zadanie w II półroczu realizację celów zwiększenia produkcji zagrożonej problemami z silnikami do samolotów A320neo, ryzykiem ciążącym na samolotach A400M i trudnościami ze śmigłowcami A225. W związku z brakiem chętnych na superjumbo A380, Airbus zmniejszy ich dostawy do 8 w 2019 r. z 12 w 2018 i z 15 w 2017 r. ograniczając straty całego programu. Jeśli do tego dodać zwiększenie rytmu produkcji A350, to lista zadań czekających grupę z Tuluzy jest szczególnie długa — uważa analityk z Jefferies, Sandy Morris i bez entuzjazmu ocenia wyniki kwartału.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Z braku maszyn Rosjanie sięgają po stare samoloty. Maszyna An-24, przewożąca 49 osób, rozbiła się na dalekim wsc...
Rosyjskie lotnictwo pasażerskie jest to coraz większej zapaści. Z braku maszyn sięga po stare samoloty. Dziś ran...
Ryanair grozi, że jeśli wejdą cła na samoloty, to nie odbierze swoich boeingów. Dla Embraera 50-proc. taryfa ozn...
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas