Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.03.2021 14:24 Publikacja: 01.03.2021 14:06
Foto: Bloomberg
Powszechnie uważa się jednak, że powodem braku aprobaty dla zmian wprowadzonych w tych samolotach jest wojna handlowa między Pekinem i Waszyngtonem. MAX-y w swojej flocie ma 13 chińskich przewoźników.
Chiny były pierwszym krajem, który uziemił MAX-y po katastrofie Ethiopian Airlines 10 marca 2019 roku. Zginęło w niej 157 osób. Wcześniej, 30 października 2018 MAX należący do Lion Air spadł do Morza Jawajskiego. Zginęło wówczas 189 osób. Po obu katastrofach uznano, że ich przyczyną było wadliwe oprogramowanie uporczywie obniżające nos maszyny.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas