Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.09.2017 10:12 Publikacja: 27.09.2017 06:59
Foto: 123rf.com
Spółka będąca właścicielem marki Polregio i zarazem jednym z największych przewoźników w Polsce ogłosiła we wtorek długofalową strategię. Do roku 2023 średnia wieku należących do przewoźnika składów zmniejszy się ponad dwukrotnie.
Wymiana taboru rozpoczęła się już kwietniu, kiedy na tory wjechał pierwszy z pięciu nowych pociągów. To wyprodukowane przez bydgoską Pesę Linki – nowoczesne pociągi z wieloma udogodnieniami dla pasażerów. Do końca przyszłego roku z pasażerami zacznie kursować ponad 50 zmodernizowanych lub nowych pojazdów Polregio. Strategia taborowa zakłada, że zapotrzebowanie na fabrycznie nowe składy ETZ (elektryczne zespoły trakcyjne) w najbliższych latach to 238 pociągów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas