Reklama
Rozwiń
Reklama

Więcej samolotów A320 z Chin

Airbus podpisał z chińskimi partnerami protokół umowy o zwiększeniu w Tiencinie rytmu produkcji samolotów z rodziny A320 do sześciu co miesiąc od 2020 r. To bardzo skromny rezultat wobec oczekiwań związanych z wizytą prezydenta Francji w Chinach.

Publikacja: 10.01.2018 07:22

Więcej samolotów A320 z Chin

Foto: materiały prasowe

List intencyjny podpisany przez Fabrice Brégiera z przewodniczącym chińskiej Komisji Rozwoju i Reform, He Lifengiem w obecności prezydentów Francji i Chin dotyczy dalszego rozwoju współpracy przemysłowej w Tiencinie. Obie strony postanowiły dalej wzmacniać to partnerstwo i zwiększać współpracę w zakresie innowacji technicznych, możliwości inżynieryjnych i rozwijania sieci dostawców — stwierdza komunikat Airbusa. 

Tego samego dnia Airbus i jego partnerzy podpisali ramowe porozumienie o zwiększeniu rytmu produkcji samolotów wąskokadłubowych do pięciu miesięcznie od początku 2019 r i do sześciu od 2020 r. Obecnie w zakładzie w Tiencinie powstaje 4 co miesiąc, rocznie 50.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama