Aktualizacja: 11.01.2018 16:59 Publikacja: 11.01.2018 16:56
Foto: Bloomberg
"Uznając wartościowe posunięcia podejmowane dotychczas pod kierunkiem komisarzy administratorów stanowczo uważamy, że istnieje potrzeba wykonania znacznego zakresu pracy, zanim Lufthansa będzie w stanie przystąpić kompleksowo do następnego etapu procedury" - stwierdza pismo Spohra do włoskiego ministra przemysłu, Carlo Calendy.
Alitalia, która w ciągu 70 lat swego istnienia miała rzadko zyski została w 2017 r. objęta specjalnym zarządem przez 3 komisarzy mianowanych przez rząd po odrzuceniu przez jej załogę redukcji zatrudnienia i zarobków. Lufthansa, brytyjski easyJet i amerykański fundusz private equity Cerberus wyraziły zainteresowanie tym przewoźnikiem.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas