Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.04.2021 13:03 Publikacja: 06.04.2021 13:01
Foto: Bloomberg
Urząd stwierdził, że wszystkie zmiany wprowadzone w tych samolotach wynikają z 20-miesięcznego przeglądu rozwiązań zastosowanych przez Boeinga, które pozwoliły znieść uziemienie tych samolotów po dwóch katastrofach. Zmiany musi jeszcze zatwierdzić europejski urząd EASA, zwykle robi to wkrótce po decyzji FAA.
Boeing zapewnił, że „będzie nadal pracować z globalnymi organami nadzoru nad bezpiecznym powrotem B737-8 i -9 do pracy. Nasze ekipy zapewnią także, by następne numery z rodziny B737 spełniały wszystkie przepisowe wymogi” — cytuje Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas