Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 08:20 Publikacja: 12.12.2021 16:33
Lotnisko im Benito Juareza
Foto: Luis Antonio Rojas/Bloomberg
Felipe Ángeles International Airport ( kod IATA NLU), którego budowa kosztowała 3,8 mld dol. ma być w pełni operacyjny za cztery miesiące i ruszyć 21. marca 2022. Co z tego, że jest nowoczesny, skoro przewoźnicy nie chcą się tam przenosić i upierają się, że na Benito Juarez jest im wygodnie. Jak na razie tylko trzy linie zadeklarowały zainteresowanie przeprowadzką dwie meksykańskie niskokosztowe Volaris i VivaAerobus oraz wenezuelska Conviasa.
Największa linia lotnicza Meksyku, Aeromexico nie ukrywa, że na Benito Juarez jest jej wygodnie i stamtąd zamierza operować. Jaki jest powód takiego oporu? Bo Benito Juarez jest praktycznie w mieście, można tam dojechać z centrum w 20 minut (jeśli nie ma korków) a dojazd na NLU trwa w najlepszym razie półtorej godziny, nie ma tam szybkiego publicznego transportu. A jak już będzie, to i tak podróż szybkim pociągiem zajmie 45 minut- godzinę.
W okresie pandemii wzrosły przewozy towarów przetworzonych.
Salon lotniczy w Dubaju potwierdził prymat Airbusa nad Boeingiem i udowodnił, że linie lotnicze na świecie będą...
Linie lotnicze tłumaczą, że dopłacając do podróży wchodzimy do ekskluzywnego klubu, albo po prostu podnoszą ceny...
- Dzisiaj latamy z 5 lotnisk w Polsce, podczas gdy nie tak dawno to była jedynie Warszawa. Demografia, potencjał...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Zjednoczone Emiraty Arabskie, Meksyk, Tanzania, Tajlandia i Jordania – do tych krajów najczęściej kupowali bilet...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas