Reklama
Rozwiń
Reklama

Które linie lotnicze latały do Afganistanu

Wszystkie cywilne linie lotnicze wstrzymały połączenia z Afganistanem. Przed przejęciem władzy przez talibów ten kraj był cenionym rynkiem regionalnym. A nad jego terytorium przelatywała większość maszyn w rejsach z Europy do Azji.

Aktualizacja: 20.08.2021 17:06 Publikacja: 20.08.2021 16:52

Kam Air na lotnisku w Kabulu, 16 sierpnia 2021 r.

Kam Air na lotnisku w Kabulu, 16 sierpnia 2021 r.

Foto: AFP

W piątek, 20 sierpnia wszystkie cywilne linie lotnicze potwierdziły bezterminowe zawieszenie lotów do Afganistanu. Jako podstawę tej decyzji podają NOTAM (Notice To AirMen – wydawana na żądanie zwięzła depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, zawierająca informacje o ustanowieniach, stanie lub zmianach urządzeń lotniczych; służb, procedur, a także o utrudnieniach i niebezpieczeństwie, których znajomość we właściwym czasie jest istotna dla przewoźników) informujące, że przestrzeń powietrzna nad Afganistanem stała się niemożliwa do kontroli.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama