Aktualizacja: 13.03.2019 18:10 Publikacja: 13.03.2019 18:10
Foto: Bloomberg
Alitalia jest od 2017 r. pod specjalnym zarządem komisarycznym, a populistyczny rząd postawił sobie za cel uratowanie narodowego przewoźnika i sponsoruje plan zasilenia go przez państwowe koleje Ferrovie dello Stato i przebudowy linii z pomocą partnerów z branży
Delta i easyJet wyraziły zainteresowanie wejściem w Alitalię, prowadzą rozmowy z FS, ale cała trójka inwestorów nie widzi jeszcze zarysów nowej umowy. Bez partnera z sektora Alitalii grożą nowe kłopoty, bo ani kolej ani państwo nie mają pojęcia o zarządzaniu linią lotniczą - pisze Reuter.j
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas