Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.08.2019 17:16 Publikacja: 07.08.2019 17:12
Foto: Bloomberg
W planowanej linii znajduje się najdłuższy na świecie 58-kilometrowy tunel pod Alpami. Jego wydrążenie ma kosztować 8,5 mld euro, z czego 40 procent pokryje Unia Europejska, 35 procent Francja i 25 procent Włochy.
Stanowczo przeciwny budowie jest populistyczny Ruch 5 Gwiazd Luigi Di Maio, inicjator wniosku do parlamentu o wstrzymanie budowy, zwolennikami są zaś prawicowa Liga i większość pozostałych partii w parlamencie.
Ruch jest największym ugrupowaniem w parlamencie, ale został przegłosowany. Jego wniosek odrzucono stosunkiem 181 do 110 głosów, a kolejną propozycję opozycyjnej Partii Demokratycznej, zwolenniczki tej linii, Senat zatwierdził 180 głosami przy 109 sprzeciwu.
Największe zakłócenia lotów są odczuwalne w połączeniach wewnątrz Bliskiego Wschodu. Przestrzeń powietrzna nad I...
Proste korytarze lotnicze, które pomogły zbudować w krajach Zatoki wygodne centra przesiadkowe, to już przeszłoś...
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas