W badaniu przeanalizowano w 25 brytyjskich lotniskach rzeczywisty czas lądowania samolotów względem planowanego dla ponad 850 tys. lotów 35 różnych linii lotniczych. Okazało się, że cierpliwość pasażerów w Wielkiej Brytanii jest bardzo często wystawiana na próbę, ponieważ aż 26 proc. samolotów nie zakończyło swojej podróży na czas.
Najgorzej pod tym względem wypadły kanadyjskie linie lotnicze Air Transat. Tylko 55 proc. samolotów tych linii wylądowało nie później niż 15 min od ustalonego czasu przylotu. Częste opóźnienia zdarzały się również islandzkim narodowym liniom lotniczym Icelandair oraz taniemu przewoźnikowi Norwegian Air Shuttle – tutaj na czas wylądowało odpowiednio 56 proc. i 60 proc. samolotów.
Najbardziej punktualną linią lotniczą okazało się natomiast holenderskie Królewskie Towarzystwo Lotnicze (KLM) – aż 88 proc. lotów zakończyło się zgodnie z planem. Tuż za KLM znalazły się Qatar Airways (86 proc. lotów było punktualnych) oraz hiszpańskie narodowe linie lotnicze Iberia (84 proc.).