Aktualizacja: 14.06.2017 15:43 Publikacja: 14.06.2017 15:38
Foto: materiały prasowe
"Intercity nie odchodzi od formuły zamawiania Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych. Będzie to robić, może w trochę inny sposób lokując zamówienie. Będzie chciało najpierw przeprowadzić pewne prace projektowe pod praktycznie własne potrzeby, później przeprowadzić długi okres jazdy obserwowanej, żeby uniknąć tego co było - z deski kreślarskiej do produkcji i do eksploatacji" - powiedział Mamiński.
"Myślę, że w tym modelu jest szansa na zamówienia. Oczywiście nie będzie to ani za rok, ani za trzy, (...) ale na przełomie perspektywy, czyli po roku 2020, czy 2022. Uważam, że zamówienie kilkudziesięciu sztuk EZT jest bardzo realne i tak będzie to ujęte w polityce taborowej spółki Intercity" - dodał.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas