Aktualizacja: 14.11.2019 13:10 Publikacja: 14.11.2019 11:12
Foto: Bloomberg
A220-100 może zabierać 100-120 podróżnych, A220-300 — 120-150, natomiast Air France KLM, która zamówiła w Montrealu 60 tych samolotów jest zainteresowana jeszcze większą wersją; podczas prezentacji dla inwestorów pokazała slajd z A220-500.
- Nie jest tajemnicą, że istnieje możliwość powiększenia tego samolotu — powiedział Reuterowi Philippe Balducchi, szef spółki z Airbusem, który przejął w lipcu 2018 produkcję i sprzedaż tych samolotów wąskokadłubowych. Balducchi dodał na marginesie konferencji lotniczej w Kanadzie, że pierwszym zadaniem Airbusa było zapewnienie pozycji na rynku istniejącym wersjom samolotu serii C (CSeries). Następnie Airbus zadecyduje, jak rozwijać ten program. — Dziś nie mogę powiedzieć, czy będziemy mieć A220-500. To nie jest dla mnie najważniejsze, ale istnieje taki potencjał. Zobaczymy — stwierdził.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas