Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.10.2017 12:00 Publikacja: 14.10.2017 11:47
Foto: 123rf.com
Urząd domaga się wizualnego sprawdzenia silników odrzutowych GP7200 produkcji Engine Alliance i wymontowanie niektórych piast wentylatora, o ile mają widoczny defekt. Dyrektywa urzędu potwierdza jedynie radę rozesłaną użytkownikom samolotów przez producenta silników, spółkę j. v. GE i Pratt&Whitney.
FAA stwierdził, że jego dyrektywa będącą rozwiązaniem tymczasowym została podyktowana awarią tego elementu w silniku samolotu Air France. „Trwa obecnie postępowanie wyjaśniające mające ustalić przyczynę tego defektu i możemy podjąć dodatkowe rozporządzenia, gdy zostaną sprecyzowane ostateczne działania" — stwierdził w komunikacie. Zależnie od liczby lotów, takie inspekcje należy przeprowadzać co 2 — 8 tygodni.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas