Aktualizacja: 14.10.2017 12:00 Publikacja: 14.10.2017 11:47
Foto: 123rf.com
Urząd domaga się wizualnego sprawdzenia silników odrzutowych GP7200 produkcji Engine Alliance i wymontowanie niektórych piast wentylatora, o ile mają widoczny defekt. Dyrektywa urzędu potwierdza jedynie radę rozesłaną użytkownikom samolotów przez producenta silników, spółkę j. v. GE i Pratt&Whitney.
FAA stwierdził, że jego dyrektywa będącą rozwiązaniem tymczasowym została podyktowana awarią tego elementu w silniku samolotu Air France. „Trwa obecnie postępowanie wyjaśniające mające ustalić przyczynę tego defektu i możemy podjąć dodatkowe rozporządzenia, gdy zostaną sprecyzowane ostateczne działania" — stwierdził w komunikacie. Zależnie od liczby lotów, takie inspekcje należy przeprowadzać co 2 — 8 tygodni.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas