Reklama
Rozwiń
Reklama

Boeing nie przejmie kontroli nad Embraerem

Rozmowy Boeinga z Embraerem nie dotyczą zmiany kontroli nad brazylijską firmą, a spółek j. v. i porozumień o wspólnych działaniach - podał dziennik „Valor Eeconomico" powołując się na osoby związane z rozmowami

Aktualizacja: 03.01.2018 10:15 Publikacja: 03.01.2018 09:52

Boeing nie przejmie kontroli nad Embraerem

Foto: 123rf.com

Obie grupy zamierzają zawrzeć umowy o podziale kosztów i przychodów z pewnych działalności w ramach swobodnego partnerstwa. Boeingowi zależy na związaniu się z Embraerem, aby uzupełnić swój portfel samolotów, zwiększyć liczbę platform sprzedaży i opracowywać nowe produkty.

Takie rozwiązanie ma większe szanse uzyskanie niezbędnej zgody władz, kiedy wiadomo, że rząd Brazylii wielokrotnie wyrażał sprzeciw wobec oddania Boeingowi kontroli nad Embraerem uważając, że działu wojskowego tej firmy nie można oddzielić od działu samolotów cywilnych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama