Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.04.2015 15:32 Publikacja: 02.04.2015 14:37
Foto: Bloomberg
Zeszłoroczny trend można znaleźć w sieci pod hasłem „Ice Bucket Challenge". Wystarczyło wylać sobie na głowę kubeł jak najzimniejszej wody, a następnie nominować trzy kolejne osoby do tego samego zadania. Wytypowani mieli 24 godziny, by się oblać i oczywiście nagranie z tego wydarzenia zamieścić w internecie. Inaczej trzeba było zapłacić dowolną sumę na konto organizacji walczącej z ALS, stwardnieniem zanikowym bocznym. Akcja miała na celu rozpowszechnienie świadomości tego schorzenia, według danych ten cel udało się osiągnąć dzięki wirusowemu potencjałowi całej kampanii.
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W nocy z 22 na 23 czerwca Rosjanie atako...
Gośćmi czwartego odcinka podcastu „Rzecz o geopolityce” byli Jędrzej Bielecki z dziennika „Rzeczpospolita” oraz...
Popularny białoruski bloger Siarhej Cihchanouski został zatrzymany w Grodnie przez funkcjonariuszy jednostki spe...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W Odessie, w wyniku uderzenia drona, zaw...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas