Aktualizacja: 02.04.2015 15:32 Publikacja: 02.04.2015 14:37
Foto: Bloomberg
Zeszłoroczny trend można znaleźć w sieci pod hasłem „Ice Bucket Challenge". Wystarczyło wylać sobie na głowę kubeł jak najzimniejszej wody, a następnie nominować trzy kolejne osoby do tego samego zadania. Wytypowani mieli 24 godziny, by się oblać i oczywiście nagranie z tego wydarzenia zamieścić w internecie. Inaczej trzeba było zapłacić dowolną sumę na konto organizacji walczącej z ALS, stwardnieniem zanikowym bocznym. Akcja miała na celu rozpowszechnienie świadomości tego schorzenia, według danych ten cel udało się osiągnąć dzięki wirusowemu potencjałowi całej kampanii.
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. O północy weszło w życie jednostronne za...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W nocy doszło do ataku ukraińskich dronó...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę.
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. Od niedzieli prezydent Ukrainy Wołodymyr...
W ubiegłym roku na wojnie na Ukrainie zginęło co najmniej 45 tys. rosyjskich żołnierzy – oszacowały portale Medi...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas