Reklama

"Decyzja KE budzi rozbawienie"

Doradca prezydenta Dudy, Barbara Fedyszak-Radziejowska twierdzi, że ważniejsze od opinii urzędników KE jest rozwiązanie sprawy TK. Ocenia, że sama decyzja budzi "lekkie rozbawienie".

Aktualizacja: 14.01.2016 10:12 Publikacja: 14.01.2016 09:39

Barbara Fedyszak-Radziejowska

Barbara Fedyszak-Radziejowska

Foto: Fotorzepa/Danuta Matloch

Według Fedyszak-Radziejowskiej, doradcy Andrzeja Dudy i członka Narodowej Rady Rozwoju, Polska jest dojrzałą demokracją i sama poradzi sobie ze swoimi problemami.

Fedyszak-Radziejowska zaznaczyła, że zamieszanie wokół Trybunału Konstytucyjnego jest jedynie konsekwencją przejmowania władzy przez inne ugrupowanie i koniecznością poradzenia sobie z sytuacją, którą pozostawiła poprzednia ekipa. Jej zdaniem jedyną odpowiednią reakcją na rozpoczęcie przez KE mechanizmu kontroli praworządności w Polsce jest "spokój, a nawet lekkie rozbawienie".

- Z niepokojem myślę o tym, w jaki sposób wycofają się (Komisja Europejska - red.) ze swoich zarzutów. Sytuacja zmierza do rozwiązania, z którym sami sobie poradzimy - powiedziała Fedyszak-Radziejowska.

Doradca prezydenta, która była dziś gościem Jedynki, skrytykowała zachowanie Elżbiety Bieńkowskiej, komisarza Komisji Europejskiej. Jej zdaniem, Bieńkowska powinna była wstrzymać się od głosu. Fedyszak-Radziejowska stwierdziła, że "mniej więcej można przewidzieć", co powiedziała Bieńkowska jako przedstawicielka formacji, której decyzja KE jest na rękę.

Zobacz także:

Reklama
Reklama

Afera podsłuchowa: Inwigilowały dwie grupy

Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1344
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1343
Świat
Dzieli je 50 lat różnicy. W czym nowy chiński lotniskowiec ustępuje amerykańskiemu okrętowi?
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1342
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1341
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama