Aktualizacja: 22.12.2020 08:10 Publikacja: 22.12.2020 07:24
Michał Dworczyk
Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński
- To olbrzymie wyzwanie organizacyjne, logistyczne. Ale wydaje się, że co najmniej tak samo dużym wyzwaniem jest przekonanie Polaków, żebyśmy się zaszczepili. Najnowsze badania pokazują powyżej 45 proc. osób deklarujących chęć zaszczepienia się, ale to wciąż jest mało. Kampania informacyjna, profrekwencyjna jeszcze się jednak nie zaczęła - podkreślił Dworczyk.
- Nie jest to wyraz braku zaufania do rządu. My w Polsce mamy taki problem, że mało osób szczepi się np. na grypę - podkreślił Dworczyk zaprzeczając, jakoby Polacy nie chcieli szczepić się przeciw COVID-19 z powodu niskiego poziomu zaufania do rządu. - Badania tego nie potwierdzają - dodał.
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. Donald Trump przekonuje w wywiadzie dla...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W nocy z 28 na 29 kwietnia doszło do ata...
W najnowszym odcinku „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z Jędrzejem Bieleckim, dziennikarzem działu Zagran...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. Kim Dzong Un zapowiedział budowę w Pjong...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Obecna konfrontacja w Kaszmirze pomiędzy Indiami i Pakistanem przerodzić się może w szerszy konflikt zbrojny. Ob...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas