USA: Chwyt reklamowy z Trumpem w tle naraził firmę na straty wizerunkowe

Sieć restauracji "Hacienda Mexican Restaurant" oferujących kuchnię meksykańską, która rozmieściła billboardy z hasłem odwołującym się do kontrowersyjnego pomysłu Donalda Trumpa ws. budowy muru na granicy z Meksykiem, zapowiedziała ich usunięcie do piątku.

Aktualizacja: 18.08.2016 08:24 Publikacja: 18.08.2016 08:21

USA: Chwyt reklamowy z Trumpem w tle naraził firmę na straty wizerunkowe

Foto: AFP

Sieć próbowała przyciągnąć klientów hasłem "Najlepsze dania meksykańskie po tej stronie muru", co było aluzją do obietnic wyborczych kandydata GOP, wśrod których znalazła się zapowiedź zbudowania muru wzdłuż południowej granicy USA, by powstrzymać napływ nielegalnych imigrantów i ograniczyć przemyt narkotyków z Meksyku. 

Wiosną tego roku, walcząc o nominację w listopadowych wyborach prezydenckich, Trump nader często nazywał imigrantów z Meksyku "kryminalistami i gwałcicielami" oraz zapewniał, że zmusi Meksyk do zapłacenia za budowę muru, zwiększając opłaty wizowe dla Meksykanów. 

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1024
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Świat
Szwajcaria odnowi schrony nuklearne. Już teraz kraj jest wzorem dla innych
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1023
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1022
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1021