Reklama

USA: Chwyt reklamowy z Trumpem w tle naraził firmę na straty wizerunkowe

Sieć restauracji "Hacienda Mexican Restaurant" oferujących kuchnię meksykańską, która rozmieściła billboardy z hasłem odwołującym się do kontrowersyjnego pomysłu Donalda Trumpa ws. budowy muru na granicy z Meksykiem, zapowiedziała ich usunięcie do piątku.

Aktualizacja: 18.08.2016 08:24 Publikacja: 18.08.2016 08:21

USA: Chwyt reklamowy z Trumpem w tle naraził firmę na straty wizerunkowe

Foto: AFP

Sieć próbowała przyciągnąć klientów hasłem "Najlepsze dania meksykańskie po tej stronie muru", co było aluzją do obietnic wyborczych kandydata GOP, wśrod których znalazła się zapowiedź zbudowania muru wzdłuż południowej granicy USA, by powstrzymać napływ nielegalnych imigrantów i ograniczyć przemyt narkotyków z Meksyku. 

Wiosną tego roku, walcząc o nominację w listopadowych wyborach prezydenckich, Trump nader często nazywał imigrantów z Meksyku "kryminalistami i gwałcicielami" oraz zapewniał, że zmusi Meksyk do zapłacenia za budowę muru, zwiększając opłaty wizowe dla Meksykanów. 

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1304
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1303
Świat
„Jestem w połowie Polką”. Ałła Pugaczowa na emigracji uderza w Kreml
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1302
Świat
Beniamin Netanjahu przygotowuje Izrael do roli Sparty
Reklama
Reklama