Reklama

USA: Chwyt reklamowy z Trumpem w tle naraził firmę na straty wizerunkowe

Sieć restauracji "Hacienda Mexican Restaurant" oferujących kuchnię meksykańską, która rozmieściła billboardy z hasłem odwołującym się do kontrowersyjnego pomysłu Donalda Trumpa ws. budowy muru na granicy z Meksykiem, zapowiedziała ich usunięcie do piątku.

Aktualizacja: 18.08.2016 08:24 Publikacja: 18.08.2016 08:21

USA: Chwyt reklamowy z Trumpem w tle naraził firmę na straty wizerunkowe

Foto: AFP

Sieć próbowała przyciągnąć klientów hasłem "Najlepsze dania meksykańskie po tej stronie muru", co było aluzją do obietnic wyborczych kandydata GOP, wśrod których znalazła się zapowiedź zbudowania muru wzdłuż południowej granicy USA, by powstrzymać napływ nielegalnych imigrantów i ograniczyć przemyt narkotyków z Meksyku. 

Wiosną tego roku, walcząc o nominację w listopadowych wyborach prezydenckich, Trump nader często nazywał imigrantów z Meksyku "kryminalistami i gwałcicielami" oraz zapewniał, że zmusi Meksyk do zapłacenia za budowę muru, zwiększając opłaty wizowe dla Meksykanów. 

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1345
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Świat
„Cena życia w Rosji od zawsze była niska” – Prof. Ponomariow o wojnie Putina i zagrożeniu dla Polski
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1344
Świat
Sztuczna inteligencja jako broń geopolityczna. Sterowani AI, rządzeni przez mocarstwa
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1343
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama