Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.04.2019 10:36 Publikacja: 09.04.2019 10:21
Foto: AdobeStock
Jak informuje "The Guardian", Burger King, popularna na całym świecie sieć fast-foodów, wypuściła reklamę, w której do jedzenia burgera użyto gigantycznych pałeczek. Nie spodobało się to Azjatom, którzy mocno skrytykowali spot reklamowy i uważają, że jest to wyśmiewanie ich tradycji kulinarnych. W reklamie, o której mowa, ludzie o białym kolorze skóry próbowali jeść limitowana kanapkę sieci, "Vietnamese Sweet Chilli Tendercrisp".
Czytaj także: Wszystkie sklepy H&M w RPA zamknięte po oskarżeniach o rasizm
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Kancelarii Premiera odbyło się pilne spotkanie z udziałem premiera Donalda Tuska, szefa MSWiA Tomasza Siemonia...
62,1 proc. respondentów popiera całkowity zakaz sprzedaży napojów alkoholowych na stacjach benzynowych – wynika...
Wyrok sądu miał zakończyć czteroletnią tułaczkę rodzin ze Staszowa. Miasto ma odbudować zniszczoną kamienicę. Za...
Kluczowe jest, żeby młodzi ludzie zrozumieli, czym był Holokaust, jakie mechanizmy doprowadziły do wykluczenia,...
Słowa „tu nic się nie dzieje” wracają tu do mnie refrenem. Ruch Obrony Granic nie zdobył sympatii mieszkańców Sł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas