Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.04.2019 10:36 Publikacja: 09.04.2019 10:21
Foto: AdobeStock
Jak informuje "The Guardian", Burger King, popularna na całym świecie sieć fast-foodów, wypuściła reklamę, w której do jedzenia burgera użyto gigantycznych pałeczek. Nie spodobało się to Azjatom, którzy mocno skrytykowali spot reklamowy i uważają, że jest to wyśmiewanie ich tradycji kulinarnych. W reklamie, o której mowa, ludzie o białym kolorze skóry próbowali jeść limitowana kanapkę sieci, "Vietnamese Sweet Chilli Tendercrisp".
Czytaj także: Wszystkie sklepy H&M w RPA zamknięte po oskarżeniach o rasizm
Eksperci dwóch think tanków przygotowali koncepcję powszechnej służby państwowej, której celem byłoby tworzenie...
Mimo że w niektórych dzielnicach liczba mieszkańców się zmniejsza, bilans dla całej Warszawy jest dodatni – wyni...
Śledztwo w sprawie śmierci Macieja Grzegorzewskiego, dyrektora NCBR ma wyjaśnić, czy ktoś przyczynił się do jego...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
W starorzeczu Wisły odnaleziono zwłoki 48-letniego mężczyzny. Jak informuje Polsat News, to zaginiony przed kilk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas