Aktualizacja: 09.04.2019 10:36 Publikacja: 09.04.2019 10:21
Foto: AdobeStock
Jak informuje "The Guardian", Burger King, popularna na całym świecie sieć fast-foodów, wypuściła reklamę, w której do jedzenia burgera użyto gigantycznych pałeczek. Nie spodobało się to Azjatom, którzy mocno skrytykowali spot reklamowy i uważają, że jest to wyśmiewanie ich tradycji kulinarnych. W reklamie, o której mowa, ludzie o białym kolorze skóry próbowali jeść limitowana kanapkę sieci, "Vietnamese Sweet Chilli Tendercrisp".
Czytaj także: Wszystkie sklepy H&M w RPA zamknięte po oskarżeniach o rasizm
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Własne życie dla obrony państwa jest gotowych poświęcić 14 proc. Polaków - wynika z najnowszego badania IBRiS dl...
Nie trzy, ale dziesięć lat nieprzerwanego pobytu cudzoziemca w Polsce – PiS chce zaostrzyć warunki uzyskania pol...
Według szacunków serwisu Birth Gauge dzietność w Polsce wyniesie w 2025 roku mniej niż połowę współczynnika gwar...
Resort kultury podważył sens przyznawania przez Instytut Pileckiego stypendiów na projekty realizowane przez bia...
Nie wystarczy polskie pochodzenie, by zostać repatriantem. Rząd ujawnia nadużycia w programie repatriacji i prze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas