Właściciel podziękował za uratowanie psa wykupując reklamę za 6 mln dol.

David MacNeil, założyciel i prezes firmy WeatherTech produkującej dywaniki podłogowe do samochodów, wykupił za 6 mln dolarów reklamę w bloku reklam emitowanych w czasie Super Bowl, by podziękować weterynarzom, którzy uratowali życie jego psu.

Aktualizacja: 30.01.2020 05:34 Publikacja: 30.01.2020 03:53

Właściciel podziękował za uratowanie psa wykupując reklamę za 6 mln dol.

Foto: YouTube

arb

U 7-letniego golden retrievera, Scouta, należącego do MacNeila, latem 2019 roku zdiagnozowano nowotwór. Weterynarz, który postawił diagnozę twierdził, że psu został miesiąc życia.

- Stał tam, w małym gabinecie, w rogu. Machał do mnie ogonem. Powiedziałem: "nie uśpię tego psa, nie ma mowy" - wspominał MacNeil.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Społeczeństwo
Porażka migracyjnej polityki Trumpa? Sondaż nie pozostawia złudzeń: migranci są potrzebni Stanom Zjednoczonym
Społeczeństwo
Dwanaście dni w australijskim buszu. Niemiecka turystka odnaleziona
Społeczeństwo
Szwecja przestanie adoptować dzieci z innych krajów? Raport specjalnej szwedzkiej komisji wspomina o Polsce
Społeczeństwo
Młodzi Polacy wątpią w demokrację. Są wyniki sondażu
Wspomnienie
Julian McMahon, gwiazda „Fantastycznej Czwórki” i „Nip/Tuck”, zmarł w wieku 56 lat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama