Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.06.2020 14:07 Publikacja: 27.06.2020 14:07
Foto: Adobe stock
L'Oreal postanowił usunąć z opakowań wszystkie sformułowania, które mogłyby zostać odebrane jako rasistowskie. "Grupa l'Oreal postanowiła wycofać określenia słowa "biały", "wybielający", "jasny", "rozjaśniający" ze wszystkich opakowań produktów przeznaczonych dla skóry" - głosi komunikat, wydany po angielsku w sobotę.
Komunikat jest krótki, nie ma w nim szczegółów, wyjaśniających działania, jakie ma zamiar podejmować firma, na przykład, czy produkty opatrzone już tymi określeniami zostaną usunięte ze sklepowych półek.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Islamski sąd w konserwatywnej, indonezyjskiej prowincji Aceh, skazał 11 sierpnia dwóch mężczyzn na publiczną chł...
„31 sierpnia podejmujemy największą w historii próbę przełamania nielegalnej izraelskiej blokady Gazy przy użyci...
W ciągu ostatnich sześciu lat liczba żołnierzy w Korei Południowej zmniejszyła się o 20 procent - wynika z opubl...
Podczas Tygodnia Kultury Polskiej w ramach obecności Polski na wystawie światowej Expo 2025 Osaka, Kansai odbędz...
W 2024 roku liczba obywateli Japonii zmniejszyła się o 0,75 proc. W liczbach bezwzględnych jest to największy sp...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas