Płyty Jacksona znów królują na polskich listach bestsellerów. Nowa edycja „Thrillera”, wydana w 25. rocznicę premiery, to pod koniec czerwca najlepiej sprzedająca się płyta w Polsce.
– Dziennie mamy grubo ponad tysiąc zamówień – mówi „Rz” Joanna Gęsicka z wysyłkowego sklepu Merlin.pl. Ale kto zamówił płytę, nie będzie się nią cieszył, bo cały nakład wykupił amerykański gigant sprzedaży wysyłkowej Amazon.com i to on zrobi prawdziwy biznes. Polacy muszą czekać na nowe tłoczenie.
Wideoklipy i programy o Michaelu Jacksonie zdominowały polskie stacje muzyczne. Dzień po jego śmierci MTV w całości oddało antenę jego muzyce. W tym samym czasie Viva i VH 1 grały po trzy jego klipy na godzinę (ok. 25 – 30 proc. czasu muzycznego).
Dziś, w dniu pogrzebu króla popu, nastąpi maratonu MTV ciąg dalszy. Na wizji oprócz piosenek wyświetlać się będzie plansza „Michael, Twoje muzyczne dziedzictwo zostanie z nami na zawsze. Kochamy Cię”.
Jackson zdominuje program radiowej Trójki: będą specjalne audycje, fani w studiu i łączenie z korespondentem w USA.