BAT Polska powraca z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW

„Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim” - pod takim hasłem BAT Polska i należące do firmy punkty sieci sprzedaży eSmoking World i Inspiration Store, powracają z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW. Jej celem jest uświadomienie opinii publicznej, jak ważne dla całej branży nikotynowej w Polsce jest przestrzeganie przez sprzedawców ustawowego zakazu sprzedaży wyrobów nikotynowych osobom przed ukończeniem 18 roku życia.

Publikacja: 13.12.2023 12:47

BAT Polska powraca z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW

Foto: Adobe Stock

Materiał przygotowany przez BAT Polska

Kampania jest apelem do wszystkich przedsiębiorców oraz ich pracowników oferujących w sprzedaży wyroby nikotynowe, by działali odpowiedzialnie i nie sprzedawali osobom nieletnim e-papierosów, podgrzewaczy do wkładów tytoniowych i beztytoniowych, saszetek nikotynowych, liquidów i wszelkich akcesoriów służących do konsumowania wyrobów nikotynowych.

Co więcej, kampania ma budować świadomość wśród tych osób, jak bardzo istotna jest świadoma odmowa dokonania transakcji z naruszeniem prawa. Misją organizatora kampanii – należącej do BAT sieci punktów sprzedaży eSmoking World i Inspiration Store, jest wzmocnienie świadomości wśród sprzedawców sieci, że zarówno e-papierosy, jak i pozostałe wyroby o tzw. obniżonym ryzyku, zawierające nikotynę, przeznaczone są wyłącznie dla dorosłych konsumentów. Co istotne, sprzedaży wyrobów nikotynowych powinno się odmówić także dorosłym, jeżeli zachodzi jakiekolwiek podejrzenie, że za ich pośrednictwem skorzystałyby z nich osoby nieletnie.

mat. prasowe BAT

W ramach pierwszego etapu kampanii eSmoking World i Inspiration Store przeprowadzą cykl szkoleń dla doradców klienta, ponadto we wszystkich punktach sieci pojawią się materiały informacyjne dotyczące kampanii. Zostanie ona wsparta szeroką komunikacją w mediach ogólnopolskich i social mediach. Poprzednia ogólnopolska edycja kampanii BAT pod hasłem #ZEROKOMPROMISÓW została przeprowadzona jesienią 2020 roku, a przypomnienie jej założeń miało miejsce rok później.

Materiał przygotowany przez BAT Polska

Kampania jest apelem do wszystkich przedsiębiorców oraz ich pracowników oferujących w sprzedaży wyroby nikotynowe, by działali odpowiedzialnie i nie sprzedawali osobom nieletnim e-papierosów, podgrzewaczy do wkładów tytoniowych i beztytoniowych, saszetek nikotynowych, liquidów i wszelkich akcesoriów służących do konsumowania wyrobów nikotynowych.

Społeczeństwo
Jaka pogoda będzie w majówkę? IMGW: Najpierw słońce, później deszcz
Społeczeństwo
Sondaż: Polacy nadal chcą Unii Europejskiej. Większość przeciw wprowadzeniu euro
Społeczeństwo
Warszawa wraca do zakazu sprzedaży alkoholu. Czy urząd miasta go przeforsuje?
Społeczeństwo
Polaków jest coraz mniej. GUS podał nowe dane
Społeczeństwo
Czy 20 lat członkostwa w Unii dało pozytywne skutki? Polacy są podzieleni
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO