BAT Polska powraca z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW

„Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim” - pod takim hasłem BAT Polska i należące do firmy punkty sieci sprzedaży eSmoking World i Inspiration Store, powracają z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW. Jej celem jest uświadomienie opinii publicznej, jak ważne dla całej branży nikotynowej w Polsce jest przestrzeganie przez sprzedawców ustawowego zakazu sprzedaży wyrobów nikotynowych osobom przed ukończeniem 18 roku życia.

Publikacja: 13.12.2023 12:47

BAT Polska powraca z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW

Foto: Adobe Stock

. .

Materiał przygotowany przez BAT Polska

Kampania jest apelem do wszystkich przedsiębiorców oraz ich pracowników oferujących w sprzedaży wyroby nikotynowe, by działali odpowiedzialnie i nie sprzedawali osobom nieletnim e-papierosów, podgrzewaczy do wkładów tytoniowych i beztytoniowych, saszetek nikotynowych, liquidów i wszelkich akcesoriów służących do konsumowania wyrobów nikotynowych.

Co więcej, kampania ma budować świadomość wśród tych osób, jak bardzo istotna jest świadoma odmowa dokonania transakcji z naruszeniem prawa. Misją organizatora kampanii – należącej do BAT sieci punktów sprzedaży eSmoking World i Inspiration Store, jest wzmocnienie świadomości wśród sprzedawców sieci, że zarówno e-papierosy, jak i pozostałe wyroby o tzw. obniżonym ryzyku, zawierające nikotynę, przeznaczone są wyłącznie dla dorosłych konsumentów. Co istotne, sprzedaży wyrobów nikotynowych powinno się odmówić także dorosłym, jeżeli zachodzi jakiekolwiek podejrzenie, że za ich pośrednictwem skorzystałyby z nich osoby nieletnie.

Foto: mat. prasowe BAT

W ramach pierwszego etapu kampanii eSmoking World i Inspiration Store przeprowadzą cykl szkoleń dla doradców klienta, ponadto we wszystkich punktach sieci pojawią się materiały informacyjne dotyczące kampanii. Zostanie ona wsparta szeroką komunikacją w mediach ogólnopolskich i social mediach. Poprzednia ogólnopolska edycja kampanii BAT pod hasłem #ZEROKOMPROMISÓW została przeprowadzona jesienią 2020 roku, a przypomnienie jej założeń miało miejsce rok później.

Materiał przygotowany przez BAT Polska

Kampania jest apelem do wszystkich przedsiębiorców oraz ich pracowników oferujących w sprzedaży wyroby nikotynowe, by działali odpowiedzialnie i nie sprzedawali osobom nieletnim e-papierosów, podgrzewaczy do wkładów tytoniowych i beztytoniowych, saszetek nikotynowych, liquidów i wszelkich akcesoriów służących do konsumowania wyrobów nikotynowych.

Społeczeństwo
Pogoda szykuje dużą niespodziankę. Najnowsza prognoza IMGW na 10 dni
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Społeczeństwo
Burmistrz Głuchołaz: Odbudowa po powodzi odbywa się sprawnie
Społeczeństwo
Ostatnie Pokolenie zapewnia Polaków: Nie jesteśmy przeciwko wam
Społeczeństwo
Znamy Młodzieżowe Słowo Roku 2024. Co oznacza "sigma"?
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Społeczeństwo
53-letnia kobieta została raniona w głowę. W okolicy policjanci ćwiczyli strzelanie