Reklama
Rozwiń
Reklama

Francja: Radio odmówiło emisji reklamy ze słowem "chrześcijanie"

We francuskiej stacji radiowej France Inter nie zostanie wyemitowana reklama, w której pada słowa "chrześcijanie". Zdaniem dyrekcji decyzja związana jest z obowiązkiem przestrzegania neutralności religijnej.

Aktualizacja: 07.12.2020 17:59 Publikacja: 07.12.2020 17:27

Francja: Radio odmówiło emisji reklamy ze słowem "chrześcijanie"

Foto: Pixabay

Reklamę chciała wykupić stowarzyszenie „Oeuvre d’Orient”, które od ponad 150 lat wspomaga chrześcijan na Bliskim Wschodzie.

Stowarzyszenie nie kryło swojego oburzenia decyzją dyrekcji stacji. Zaproponowano im, by w reklamie zamiast słów "chrześcijanie na Bliskim Wschodzie" pojawił się zwrot "dzieło na rzecz Bliskiego Wschodu".

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Społeczeństwo
Ukraińskie drony zniszczyły nadajnik tajemniczej rosyjskiej stacji radiowej UVB-76, która emitowała tylko brzęczenie
Społeczeństwo
Rdzenni mieszkańcy Brazylii wdarli się do kompleksu, w którym odbywa się COP30
Społeczeństwo
Smog, handlarze i „eksperci od szczęścia”. Przeludniona stolica Indii tętni życiem
Archeologia
Sztuka naskalna sprzed 8000 lat odkryta w Centralnej Anatolii
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Społeczeństwo
Drony znów zakłócają działanie lotniska w Belgii
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama