Reklama
Rozwiń
Reklama

Francja: Radio odmówiło emisji reklamy ze słowem "chrześcijanie"

We francuskiej stacji radiowej France Inter nie zostanie wyemitowana reklama, w której pada słowa "chrześcijanie". Zdaniem dyrekcji decyzja związana jest z obowiązkiem przestrzegania neutralności religijnej.

Aktualizacja: 07.12.2020 17:59 Publikacja: 07.12.2020 17:27

Francja: Radio odmówiło emisji reklamy ze słowem "chrześcijanie"

Foto: Pixabay

Reklamę chciała wykupić stowarzyszenie „Oeuvre d’Orient”, które od ponad 150 lat wspomaga chrześcijan na Bliskim Wschodzie.

Stowarzyszenie nie kryło swojego oburzenia decyzją dyrekcji stacji. Zaproponowano im, by w reklamie zamiast słów "chrześcijanie na Bliskim Wschodzie" pojawił się zwrot "dzieło na rzecz Bliskiego Wschodu".

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Społeczeństwo
Watykan przekonał Aleksandra Łukaszenkę. Niezłomny ksiądz wyszedł na wolność
Społeczeństwo
Brytyjczycy wybrali słowo roku. „Oddaje ducha 2025”
Społeczeństwo
Oburzająca aukcja w Niemczech. Pod młotek miały trafić pamiątki po ofiarach Holokaustu
Społeczeństwo
Ukraińskie drony zniszczyły nadajnik tajemniczej rosyjskiej stacji radiowej UVB-76, która emitowała tylko brzęczenie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Społeczeństwo
Rdzenni mieszkańcy Brazylii wdarli się do kompleksu, w którym odbywa się COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama