Zmiana marki to rozwiązanie ostateczne

Jacek Sadowski, prezes firmy marketingowej Demo Effective Launching

Aktualizacja: 25.04.2016 22:24 Publikacja: 25.04.2016 19:57

Zmiana marki to rozwiązanie ostateczne

Foto: Archiwum prywatne

Rzeczpospolita: Nowy właściciel zmienia rozpoznawalną w Polsce nazwę stacji benzynowych Statoil na trudne do wymówienia Circle K. Jaki jest cel takiego rebrandingu?

Jacek Sadowski: Marka Statoil zostanie poświęcona dla wyższych celów. Jest rozpoznawalna na lokalnych rynkach, więc wchodzenie z nową to krok ryzykowny. Utrzymanie pozycji rynkowej zakotwiczonego już w świadomości klientów Statoilu będzie dużym wyzwaniem, ale właściciel uznał, że nie czas żałować róż, gdy buduje się potężną markę globalną. Rynek się globalizuje, Europa się otwiera, więc Kanadyjczycy zdecydowali się na wejście ze swoją marką na nowe rynki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Społeczeństwo
Kolejna reakcja na zachowanie Brauna. „Wypowiedzi antysemickie, kłamliwe i uwłaczające”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Społeczeństwo
Film o Chopinie za 180 tys. zł. Ratusz chce promować Warszawę kompozytorem
Społeczeństwo
Tomasz Lipiński: Nie chcę siać paniki, ale powinniśmy się głęboko zastanowić
pogoda
Niż genueński nad Polską nie odpuszcza. IMGW zaktualizował ostrzeżenia o ulewach
Społeczeństwo
Artyści folklorystycznych festiwali ofiarą nagonki na migrantów w Zamościu i Gorzowie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama