Bojkot "Tigera" nie działa. Udziały rynkowe marki wzrosły

Ponad 25 procent badanych w sondażu SW Research "Rzeczpospolitej" stwierdziło, że weźmie udział w bojkocie produktów firmy Maspex po kontrowersyjnej reklamie przy okazji rocznicy Powstania Warszawskiego. Tymczasem z raportu Centrum Monitorowania Rynku, które zbiera dane z kas fiskalnych wynika, że marka napoju energetycznego Tiger zaczęła odzyskiwać utracone udziały rynkowe - informują wirtualnemedia.pl.

Aktualizacja: 29.08.2017 15:51 Publikacja: 29.08.2017 15:46

Bojkot "Tigera" nie działa. Udziały rynkowe marki wzrosły

Foto: Fotorzepa/ Magda Starowieyska

Udziały rynkowe Tigera, produkowanego przez Maspex Wadowice, wzrosły po aferze związanej z kontrowersyjnymi reklamami na Instagramie.

Według analizy Centrum Monitorowania Rynku, udziały w sprzedaży tych napojów energetycznych w tygodniu od 14 do 21 sierpnia wzrosły o 0,7 pkt. proc., w porównaniu z tygodniem poprzednim i wyniosły 19,8 procent.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Społeczeństwo
„Rzecz w tym”: Zmiana definicji gwałtu wszędzie rodziła obawy, ale nigdzie się one nie sprawdziły
Społeczeństwo
Rolnik otruł 7,5 miliona pszczół. Jest wyrok sądu
Społeczeństwo
Poznań: W szpitalu wykryto przypadki zakażenia bakterią New Delhi
Społeczeństwo
Miesięczne dziecko zmarło na koklusz. Matka nie zaszczepiła się, gdy była w ciąży
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Społeczeństwo
IPN likwiduje sowiecki pomnik. Prezes z problematyczną ochroną