Reklama

Bojkot "Tigera" nie działa. Udziały rynkowe marki wzrosły

Ponad 25 procent badanych w sondażu SW Research "Rzeczpospolitej" stwierdziło, że weźmie udział w bojkocie produktów firmy Maspex po kontrowersyjnej reklamie przy okazji rocznicy Powstania Warszawskiego. Tymczasem z raportu Centrum Monitorowania Rynku, które zbiera dane z kas fiskalnych wynika, że marka napoju energetycznego Tiger zaczęła odzyskiwać utracone udziały rynkowe - informują wirtualnemedia.pl.

Aktualizacja: 29.08.2017 15:51 Publikacja: 29.08.2017 15:46

Bojkot "Tigera" nie działa. Udziały rynkowe marki wzrosły

Foto: Fotorzepa/ Magda Starowieyska

Udziały rynkowe Tigera, produkowanego przez Maspex Wadowice, wzrosły po aferze związanej z kontrowersyjnymi reklamami na Instagramie.

Według analizy Centrum Monitorowania Rynku, udziały w sprzedaży tych napojów energetycznych w tygodniu od 14 do 21 sierpnia wzrosły o 0,7 pkt. proc., w porównaniu z tygodniem poprzednim i wyniosły 19,8 procent.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Społeczeństwo
Wiceszefowa MEN: Dorośli często lekceważą problem hejtu. To może skończyć się tragicznie
Społeczeństwo
Nie żyje Mirosław Chojecki, członek KOR, współtwórca niezależnego ruchu wydawniczego w PRL
Społeczeństwo
Lekcja historii na cmentarzu. Rybnik i Racibórz uczą o tolerancji
Społeczeństwo
Jan Ołdakowski: Chcemy w Muzeum Powstania uczyć społecznej odporności i przywództwa
Reklama
Reklama