Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.09.2017 19:31 Publikacja: 02.09.2017 15:55
Foto: Fotorzepa/ Roman Bosiacki
Maszynista, któremu skończyły się regulaminowe godziny pracy, ze względu na wymogi zapewnienia bezpieczeństwa nie mógł dalej prowadzić pociągu. - Zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, czas pracy maszynisty nie może przekraczać 12 godzin - powiedziała Serbańska w rozmowie z portalem rynek-kolejowy.pl. Tylko w wyjątkowych przypadkach, np. w wyniku wystąpienia klęski żywiołowej, maszynista pracować do 16 godzin.
Obsługę piątkowego składu "Podlasiaka" zapewniały sekcje ze Szczecina, Warszawy i Białegostoku, które powinny zmieniać się na trasie. - Standardowo pasażerowie nie odczuwają z powodu zmian maszynistów żadnych utrudnień w podróży. Za zaistniałą sytuację przepraszamy, ponieważ nie powinna mieć miejsca. Jest to kwestia objęta wewnętrznym postępowaniem wyjaśniającym i zostaną wyciągnięte konsekwencje - zapowiedziała rzeczniczka PKP Intercity.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Kancelarii Premiera odbyło się pilne spotkanie z udziałem premiera Donalda Tuska, szefa MSWiA Tomasza Siemonia...
62,1 proc. respondentów popiera całkowity zakaz sprzedaży napojów alkoholowych na stacjach benzynowych – wynika...
Wyrok sądu miał zakończyć czteroletnią tułaczkę rodzin ze Staszowa. Miasto ma odbudować zniszczoną kamienicę. Za...
Kluczowe jest, żeby młodzi ludzie zrozumieli, czym był Holokaust, jakie mechanizmy doprowadziły do wykluczenia,...
Słowa „tu nic się nie dzieje” wracają tu do mnie refrenem. Ruch Obrony Granic nie zdobył sympatii mieszkańców Sł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas