Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.09.2017 19:31 Publikacja: 02.09.2017 15:55
Foto: Fotorzepa/ Roman Bosiacki
Maszynista, któremu skończyły się regulaminowe godziny pracy, ze względu na wymogi zapewnienia bezpieczeństwa nie mógł dalej prowadzić pociągu. - Zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, czas pracy maszynisty nie może przekraczać 12 godzin - powiedziała Serbańska w rozmowie z portalem rynek-kolejowy.pl. Tylko w wyjątkowych przypadkach, np. w wyniku wystąpienia klęski żywiołowej, maszynista pracować do 16 godzin.
Obsługę piątkowego składu "Podlasiaka" zapewniały sekcje ze Szczecina, Warszawy i Białegostoku, które powinny zmieniać się na trasie. - Standardowo pasażerowie nie odczuwają z powodu zmian maszynistów żadnych utrudnień w podróży. Za zaistniałą sytuację przepraszamy, ponieważ nie powinna mieć miejsca. Jest to kwestia objęta wewnętrznym postępowaniem wyjaśniającym i zostaną wyciągnięte konsekwencje - zapowiedziała rzeczniczka PKP Intercity.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Są przepisy umożliwiające walkę z hejtem i przemocą rówieśniczą w szkole, ale zbyt rzadko się z nich korzysta –...
Zmarł Mirosław Chojecki, współtwórca niezależnego ruchu wydawniczego w PRL, współorganizator Niezależnej Oficyny...
Tym, którzy wyrastają w środowisku niosącym na swoich barkach wielopokoleniową traumę, trudniej jest mówić o prz...
Muzeum Powstania Warszawskiego nie tylko upamiętnia bohaterów, ale uczy nowego patriotyzmu – opartego na przygot...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas