Alexa. Rodzice nie chcą córki-asystentki

Od chwili wejścia na rynek Alexy, osobistej asystentki głosowej stworzonej przez Amazon, popularność tego imienia w USA systematycznie spada.

Publikacja: 14.05.2018 11:36

Alexa

Alexa

Foto: mashable.com/Raymond Wong

amk

Alexa,  produkt typu Siri i Cortany,  zadebiutowała  na rynku w 2014 roku. Asystentka miał pomóc w szybkim wyszukaniu informacji,  zapoznaniu się z prognozą pogody czy wynikiem meczu.  Wszystkie jej funkcje uruchamiana są głosem.

Od tej chwili popularność tego imienia, wcześniej często nadawanego dziewczynkom, systematycznie spada.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Społeczeństwo
„Niepokojąca” tajemnica. Ani gubernator, ani FBI nie wiedzą, kto steruje dronami nad New Jersey
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Społeczeństwo
Właściciele najstarszej oprocentowanej obligacji świata odebrali odsetki. „Jeśli masz jedną na strychu, to nadal wypłacamy”
Społeczeństwo
Gwałtownie rośnie liczba przypadków choroby, która zabija dzieci w Afryce
Społeczeństwo
Sondaż: Którym zagranicznym politykom ufają Ukraińcy? Zmiana na prowadzeniu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Społeczeństwo
Antypolska nagonka w Rosji. Wypraszają konsulat, teraz niszczą cmentarze żołnierzy AK