Reklama
Rozwiń
Reklama

Kto wytypuje wyniki na mundial? Żyrafa, pingwinica czy słonica?

Które zwierzę z krakowskiego zoo powinno typować wyniki na mundial? – takie pytanie postawiły mieszkańcom władze Krakowa.

Aktualizacja: 04.06.2018 23:37 Publikacja: 03.06.2018 18:38

Kto wytypuje wyniki na mundial? Żyrafa, pingwinica czy słonica?

Foto: Wikimedia Commons (Radoslaw Nowak/CC BY-SA 3.0)

Chcą znaleźć godnego następcę ośmiornicy o imieniu Paul, która przewidywała wyniki meczów reprezentacji Niemiec w piłce nożnej w mistrzostwach Europy w 2008 roku i na mundialu w 2010 roku. Jak przypominają władze, pomyliła się ona tylko dwa razy.

„Czy równie sprytne będą pingwiny, żyrafy, a może słoń? Zwierzęta z krakowskiego zoo już przygotowują się do rywalizacji o Wasze względy. Bo to Wasze głosy zdecydują, które z nich będzie przewidywać wyniki meczów polskiej reprezentacji" – informują władze Krakowa.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Społeczeństwo
Czas wyrzucić hulajnogi z Warszawy? Na Zachodzie sobie poradzili. Paryż i Praga pozbyły się problemu
Społeczeństwo
Chińskie e-papierosy zalewają polski rynek. Sięgnął po nie już co drugi nastolatek
Społeczeństwo
Wszystkich Świętych 2025. Znani Polacy, którzy odeszli w ostatnim roku
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Prawdziwy pożar w fikcyjnym bloku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama