Reklama

Miss Florydy nie dostanie futra z norek

Tegoroczna królowa piękności na Florydzie nie otuli się już, jak do tej pory bywało, w długie futro z norek. Wykreślono je z listy nagród dla zwyciężczyni konkursu. Obrońcy praw zwierząt chwalą decyzję

Publikacja: 12.07.2011 09:03

Miss Florydy nie dostanie futra z norek

Foto: ROL

Konkurs Miss Florida

to stanowa eliminacja wyborów Miss America. Jednym ze sponsorów nagród była organizacja branży futrzarskiej Fur Information Council of America (FICA). Po protestach, organizatorzy konkursu wycofali się z tej współpracy.

- Z konkursu piękności wyeliminowano futrzane okrucieństwo. Miss Florida nie będzie już kojarzona z tym brutalnym procederem - cieszy się  Don Anthony z Animal Rights Foundation of Florida (ARFF), cytowany przez ekologiczny portal plotkarski ecorazzi.com.

To właśnie ARFF była główną organizatorką protestu. Już w ubiegłym roku dziesiątki przeciwników futrzanych nagród manifestowało swe niezadowolenie podczas nagrywania w Hollywood programu telewizyjnego z udziałem kandydatek oraz później, gdy odbywał się finał konkursu.  - Możliwych jest tyle cudownych, nowoczesnych i niewiążących się z okrucieństwem nagród. Dlaczego w ogóle jest brana pod uwagę skóra zdarta ze zwierząt? - przekonywał wtedy Don Anthony.

Reklama
Reklama

Konkurs Miss Florida

to stanowa eliminacja wyborów Miss America. Jednym ze sponsorów nagród była organizacja branży futrzarskiej Fur Information Council of America (FICA). Po protestach, organizatorzy konkursu wycofali się z tej współpracy.

Reklama
Społeczeństwo
„Zatrzymać ludobójstwo w Gazie”. Masowe protesty w Australii
Społeczeństwo
Skandal we Włoszech: Intymne zdjęcia kobiet na Facebooku. „Wirtualny gwałt”
Społeczeństwo
Wielkie budowy w Niemczech. Dużo później, dużo drożej. Nowy symbol - więzienie w Zwickau
Austria
Austria: 13-latka wywierciła otwór w czaszce pacjenta. Mama pozwoliła, stanie przed sądem
Społeczeństwo
Koreański Sąd Najwyższy kończy spór o „Baby Shark”. Amerykański kompozytor przegrał po sześciu latach
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama