Warszawa za 700, Wrocław za 10 tysięcy zł

Cała Polska komentuje zamówiony przez urząd miasta filmik reklamujący Warszawę z okazji zbliżających się Mistrzostw Europy 2012. Tymczasem Wrocław przygotował własny filmik, nagrany przez lokalnych przedsiębiorców

Publikacja: 08.12.2011 12:17

Warszawa za 700, Wrocław za 10 tysięcy zł

Foto: ROL

Różnica jest kolosalna. Urząd miasta stołecznego Warszawy wydał na reklamówkę około 700 tys. zł. Od momentu jego pojawienia się w sieci, film, na którym biznesmen goni sportsmenkę o słowiańskiej urodzie, jest szeroko komentowany. Doczekał się nawet kilku prześmiewczych wersji w serwisie Youtube. Więcej o filmie promującym Warszawę w "Życiu Warszawy".

Tymczasem Wrocław postanowił zareklamować swoje miasto bez ingerencji miejskich władz. Z inicjatywy jednej z wrocławskich firm, we współpracy z lokalnymi przedsiębiorstwami, nakręcono krótki filmik pokazujący dzień z życia jego pięciu młodych mieszkańców. Koszt filmu "Enjoy Wrocław" to 10 tys. zł.

Film promujący Warszawę:

Film reklamujący Wrocław:

Różnica jest kolosalna. Urząd miasta stołecznego Warszawy wydał na reklamówkę około 700 tys. zł. Od momentu jego pojawienia się w sieci, film, na którym biznesmen goni sportsmenkę o słowiańskiej urodzie, jest szeroko komentowany. Doczekał się nawet kilku prześmiewczych wersji w serwisie Youtube. Więcej o filmie promującym Warszawę w "Życiu Warszawy".

Tymczasem Wrocław postanowił zareklamować swoje miasto bez ingerencji miejskich władz. Z inicjatywy jednej z wrocławskich firm, we współpracy z lokalnymi przedsiębiorstwami, nakręcono krótki filmik pokazujący dzień z życia jego pięciu młodych mieszkańców. Koszt filmu "Enjoy Wrocław" to 10 tys. zł.

Społeczeństwo
Nie żyje Tomasz Jakubiak. Znany kucharz miał 41 lat
Społeczeństwo
Młodzi wcześniej testują z „promilami”
Społeczeństwo
Sondaż: Składka zdrowotna dla przedsiębiorców w dół? Znamy zdanie Polaków
Społeczeństwo
Nawet 27 stopni w majówkę. Ale w weekend pogoda się zmieni
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Społeczeństwo
Sondaż „Rzeczpospolitej”: Kto ucieknie z kraju, gdy wybuchnie wojna
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne