Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.05.2019 12:57 Publikacja: 29.05.2019 12:13
Foto: Facebook, Gillette
Jak informuje „The Guardian”, spot reklamowy „First shave, the story of Samson” marki Gillete jest częścią kampanii „#MyBestSelf”. Firma chce w ten sposób promować integrację płci.
Bohaterem reklamy jest transseksualny nastolatek, Samson, który uczy się od swojego ojca, jak należy się golić. - Cieszę się, że jestem na etapie, w którym naprawdę mogę się ogolić - mówi chłopiec. Ojciec nie tylko mu radzi, ale także zachęca. Spot kończy się hasłem: „Kiedykolwiek, gdziekolwiek, jakkolwiek, to się dzieje. Pierwsze golenie zawsze jest wyjątkowe”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Upadłość konsumencka nie przeszkadza w karierze w spółce należącej do Agencji Rozwoju Przemysłu. Tylko czy człon...
Przed nami ostatnie dni lata. Jak wynika z prognoz IMGW, mają być one słoneczne i ciepłe, a miejscami nawet upal...
Gizela Jagielska, znana z dokonania skrajnie późnej aborcji, potwierdza „Rzeczpospolitej”, że przeprowadza zabie...
Rada Warszawy zdecyduje w czwartek w sprawie wprowadzenia nocnego zakazu sprzedaży alkoholu w sklepach. To kulmi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas