Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.05.2019 12:57 Publikacja: 29.05.2019 12:13
Foto: Facebook, Gillette
Jak informuje „The Guardian”, spot reklamowy „First shave, the story of Samson” marki Gillete jest częścią kampanii „#MyBestSelf”. Firma chce w ten sposób promować integrację płci.
Bohaterem reklamy jest transseksualny nastolatek, Samson, który uczy się od swojego ojca, jak należy się golić. - Cieszę się, że jestem na etapie, w którym naprawdę mogę się ogolić - mówi chłopiec. Ojciec nie tylko mu radzi, ale także zachęca. Spot kończy się hasłem: „Kiedykolwiek, gdziekolwiek, jakkolwiek, to się dzieje. Pierwsze golenie zawsze jest wyjątkowe”.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Kancelarii Premiera odbyło się pilne spotkanie z udziałem premiera Donalda Tuska, szefa MSWiA Tomasza Siemonia...
62,1 proc. respondentów popiera całkowity zakaz sprzedaży napojów alkoholowych na stacjach benzynowych – wynika...
Wyrok sądu miał zakończyć czteroletnią tułaczkę rodzin ze Staszowa. Miasto ma odbudować zniszczoną kamienicę. Za...
Kluczowe jest, żeby młodzi ludzie zrozumieli, czym był Holokaust, jakie mechanizmy doprowadziły do wykluczenia,...
Słowa „tu nic się nie dzieje” wracają tu do mnie refrenem. Ruch Obrony Granic nie zdobył sympatii mieszkańców Sł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas