Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 29.05.2019 12:57 Publikacja: 29.05.2019 12:13
Foto: Facebook, Gillette
Jak informuje „The Guardian”, spot reklamowy „First shave, the story of Samson” marki Gillete jest częścią kampanii „#MyBestSelf”. Firma chce w ten sposób promować integrację płci.
Bohaterem reklamy jest transseksualny nastolatek, Samson, który uczy się od swojego ojca, jak należy się golić. - Cieszę się, że jestem na etapie, w którym naprawdę mogę się ogolić - mówi chłopiec. Ojciec nie tylko mu radzi, ale także zachęca. Spot kończy się hasłem: „Kiedykolwiek, gdziekolwiek, jakkolwiek, to się dzieje. Pierwsze golenie zawsze jest wyjątkowe”.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Cztery lata: tyle minęło od przyjęcia przez Sejm ustawy o odtworzeniu zachodniej pierzei placu Piłsudskiego. Min...
Miłość do kota to nie tylko głaskanie. Jak wskazują Lasy Miejskie w Warszawie, właściciele, myśląc, że zwracają...
Ponad połowa Polaków uważa, że sytuacja Polski zmierza w złym kierunku – wynika z najnowszego sondażu firmy CRIF...
Problem pluskiew w warszawskim metrze ponownie trafił na czołówki, po tym jak radny Karol Jankowski złożył inter...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas