Reklama
Rozwiń
Reklama

Gillette emituje reklamę golarki z transpłciowym nastolatkiem

Marka Gillete w swojej nowej kampanii chce promować integrację płci. Bohaterem spotu reklamowego „First shave, the story of Samson" jest transseksualny nastolatek.

Aktualizacja: 29.05.2019 12:57 Publikacja: 29.05.2019 12:13

Gillette emituje reklamę golarki z transpłciowym nastolatkiem

Foto: Facebook, Gillette

adm

Jak informuje „The Guardian”, spot reklamowy „First shave, the story of Samson” marki Gillete jest częścią kampanii „#MyBestSelf”. Firma chce w ten sposób promować integrację płci.

Bohaterem reklamy jest transseksualny nastolatek, Samson, który uczy się od swojego ojca, jak należy się golić. - Cieszę się, że jestem na etapie, w którym naprawdę mogę się ogolić - mówi chłopiec. Ojciec nie tylko mu radzi, ale także zachęca. Spot kończy się hasłem: „Kiedykolwiek, gdziekolwiek, jakkolwiek, to się dzieje. Pierwsze golenie zawsze jest wyjątkowe”.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Społeczeństwo
Sondaż: Polacy rozumieją migrację lepiej niż politycy
Społeczeństwo
Polska w globalnym rankingu rowerowym. Warszawa przegrywa z Wrocławiem i Poznaniem
Społeczeństwo
Starosta garwoliński: W sprawie dywersji w moim powiecie informacje docierały do mnie tylko półoficjalnie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Społeczeństwo
Sondaż: Polacy oceniają stan ochrony zdrowia. Alarmujący sygnał dla rządu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama