Reklama

Reklama w metrze: "Żelazko czy biżuteria dla kobiety?"

"Żelazko, piżama, fartuch czy bransoletka Pandory. Co twoim zdaniem sprawi, że będzie szczęśliwa?" - reklama o takiej treści pojawiła się na stacjach metra w Mediolanie. Duński producent biżuterii został w związku z nią oskarżony o seksizm.

Aktualizacja: 06.12.2017 13:42 Publikacja: 06.12.2017 09:25

Reklama w metrze: "Żelazko czy biżuteria dla kobiety?"

Foto: Facebook

arb

Reklama miała skłonić mężczyzn, szukających prezentu dla bliskich im kobiet do zainteresowania się biżuterią firmy Pandora. Wywołała jednak oburzenie wielu osób.

Reklamę skrytykowała m.in. szkoła tańca LeFanfarlo, która - jak głosi jej hasło - "wzmacnia głos kobiet przez taniec". Na swoim profilu na Facebooku zamieściła ona zdjęcie reklamy i komunikat, że przedstawicielki szkoły wolałyby dostać na święta "szacunek zamiast pięknej bransoletki".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Społeczeństwo
Andy Byron zrezygnował. „Astronomer jest wierny wartościom i kulturze”
Społeczeństwo
Imigranci płyną do Grecji ze wschodniej Libii. Czy z pomocą Łukaszenki?
Społeczeństwo
Porażka migracyjnej polityki Trumpa? Sondaż nie pozostawia złudzeń: migranci są potrzebni Stanom Zjednoczonym
Społeczeństwo
Dwanaście dni w australijskim buszu. Niemiecka turystka odnaleziona
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Społeczeństwo
Szwecja przestanie adoptować dzieci z innych krajów? Raport specjalnej szwedzkiej komisji wspomina o Polsce
Reklama
Reklama