Reklama
Rozwiń

Reklama w metrze: "Żelazko czy biżuteria dla kobiety?"

"Żelazko, piżama, fartuch czy bransoletka Pandory. Co twoim zdaniem sprawi, że będzie szczęśliwa?" - reklama o takiej treści pojawiła się na stacjach metra w Mediolanie. Duński producent biżuterii został w związku z nią oskarżony o seksizm.

Aktualizacja: 06.12.2017 13:42 Publikacja: 06.12.2017 09:25

Reklama w metrze: "Żelazko czy biżuteria dla kobiety?"

Foto: Facebook

arb

Reklama miała skłonić mężczyzn, szukających prezentu dla bliskich im kobiet do zainteresowania się biżuterią firmy Pandora. Wywołała jednak oburzenie wielu osób.

Reklamę skrytykowała m.in. szkoła tańca LeFanfarlo, która - jak głosi jej hasło - "wzmacnia głos kobiet przez taniec". Na swoim profilu na Facebooku zamieściła ona zdjęcie reklamy i komunikat, że przedstawicielki szkoły wolałyby dostać na święta "szacunek zamiast pięknej bransoletki".

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Społeczeństwo
Budapeszt. Tysiące uczestników węgierskiej parady równości
Społeczeństwo
72 godziny kryzysu. Unia apeluje, by minimum na taki czas zgromadzić zapasy
Społeczeństwo
Alarmujące dane z Wielkiej Brytanii o woreczkach nikotynowych. Najnowsze wyniki badań dotyczą dzieci
Społeczeństwo
Gwardia Narodowa na ulicach Los Angeles. Protesty przeciwko polityce Donalda Trumpa ws. migracji
Społeczeństwo
Protesty w Los Angeles, Trump wysyła Gwardię Narodową. Gubernator: Chce widowiska