Serwis YouTube odwiedza co miesiąc 70 proc. polskich internautów. Na całym świecie serwis ma ok. 1,5 mld użytkowników.

W tym roku największym przebojem "polskiego" YouTube'a był teledysk "Miłość w Zakopanem" Sławomira, artysty z nurtu disco polo.

Popularna jest również piosenka "Wieśka Tico" - kabaretowa przeróbka hitu "Despacito".

To nie jedyna przeróbka "Despacito", która znalazła się na liście 10 najpopularniejszych filmów na polskim YouTube. Czwarte miejsce w zestawieniu zajął cover Oktawiana „Despacito – Powoli”, szóste miejsce - nagranie "Nie tak Szybko", a dziewiąte miejsce - "DRESPACITO".

Na trzecim miejscu znalazło się "Ucho Prezesa" a konkretnie pierwszy odcinek popularnego serialu "Nowy Gabinet". Czwarty odcinek serialu, "Na czym stoimy?", był piątym najpopularniejszym filmem w "polskim" YouTube.

Siódme miejsce w zestawieniu zajął "Hymn Świeżaków" reklamujący promocję sieci sklepów "Biedronka". Na ósmym miejscu znalazł się film z telewizji Abstrachuje.TV pod tytułem „Co mówią: NA SIŁOWNI 2”, a dziesiąte - nagranie Beksy „PIOSENKI W PRAWDZIWYM ŻYCIU”.