"Ucho Prezesa" i "Wieśka Tico" hitami polskiego YouTube'a

Teledysk do utworu "Miłość w Zakopanem", teledysk "Wieśka Tico" Kabaretu Czwarta Fala oraz pierwszy odcinek "Ucha Prezesa" - to trzy najpopularniejsze w 2017 roku wśród polskich internautów filmy na YouTube - wynika z zestawienia YouTube Rewind 2017.

Aktualizacja: 06.12.2017 17:12 Publikacja: 06.12.2017 16:54

"Ucho Prezesa" i "Wieśka Tico" hitami polskiego YouTube'a

Foto: YouTube

arb

Serwis YouTube odwiedza co miesiąc 70 proc. polskich internautów. Na całym świecie serwis ma ok. 1,5 mld użytkowników.

W tym roku największym przebojem "polskiego" YouTube'a był teledysk "Miłość w Zakopanem" Sławomira, artysty z nurtu disco polo.

Popularna jest również piosenka "Wieśka Tico" - kabaretowa przeróbka hitu "Despacito".

To nie jedyna przeróbka "Despacito", która znalazła się na liście 10 najpopularniejszych filmów na polskim YouTube. Czwarte miejsce w zestawieniu zajął cover Oktawiana „Despacito – Powoli”, szóste miejsce - nagranie "Nie tak Szybko", a dziewiąte miejsce - "DRESPACITO".

Na trzecim miejscu znalazło się "Ucho Prezesa" a konkretnie pierwszy odcinek popularnego serialu "Nowy Gabinet". Czwarty odcinek serialu, "Na czym stoimy?", był piątym najpopularniejszym filmem w "polskim" YouTube.

Instytut Monitorowania Mediów, Raport NOM, październik 2024

"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Czytaj u źródła

Siódme miejsce w zestawieniu zajął "Hymn Świeżaków" reklamujący promocję sieci sklepów "Biedronka". Na ósmym miejscu znalazł się film z telewizji Abstrachuje.TV pod tytułem „Co mówią: NA SIŁOWNI 2”, a dziesiąte - nagranie Beksy „PIOSENKI W PRAWDZIWYM ŻYCIU”.

Społeczeństwo
Ostre prawo azylowe idzie do Sejmu. Premier apeluje do PiS i prezydenta
Społeczeństwo
Ile osób LGBT+ jest w Polsce? Dane mogą zaskoczyć
Społeczeństwo
Oni pomagali Polakom i opiekowali się miejscami pamięci
Społeczeństwo
Badania: rodzice dzieci z zespołem Downa bez wsparcia państwa
Społeczeństwo
Do szpitala trafiła 3-latka ważąca osiem kilogramów. "Stosowano restrykcyjną dietę"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10